Grim Muerto, unul dintre cele mai nostime sloturi online

Cu siguranţă, atunci când alegem să petrecem timpul la sloturi online, prima oară ne gândim ca la o posibilitate de distracţie. Bineînţeles, nu trebuie să omitem din vedere premiile în bani, căci, în fond scopul este unul dublu la sloturi onine, nu-i aşa? Adică jumătate distracţie, jumătate câştig. Prin urmare, atunci când intrăm pe un cazinou pentru sloturi online, ar fi bine să ştim ce căutăm. Unele jocuri sunt atractive pentru grafică, altele pentru poveştile pe care le au în spate, iar altele pentru premiile fabuloase puse la bătaie. Unul dintre puţinele sloturi online care îmbină şi distracţia, şi posibilităţile de câştig, este Grim Muerto.

Cu gândul la Marriachi

Încă de la început, numele jocului, dat după personajul principal, te duce cu gândul la legendarii Mariacchi mexicani, cu ale lor uriaşe sombrero menite să îi apere de soarele arzător al deşertului. În fond, personajele şi simbolurile prezentate fac din Grim Muerto unul dintre cele mai distractive sloturi online. Mustăţile uriaşe ale acestui personaj par că au crescut chiar şi după moarte, acesta fiind inspirat probabil din sărbătoarea morţilor celebrată de vechii mayaşi, în fiecare an, în luna noiembrie. Este un fel de Halloween mexican, în carte personajele macabre îmbie vizitatori din toate colţurile lumii la un carnaval intens colorat. Revenind însă la sloturi online, Grim Muerto este presărat cu simboluri şi personaje cu un design aparte, începând de la schelete şi pălării sombrero, până la mustăţi uriaşe, ce par să crească la nesfârşit. Tema aleasă este una destul de distractivă, aceasta constând în cinci role şi 20 de linii de plată, cu simboluri Wild şi cu runde gratis oferite drept bonus.

Grafică şi sunet de excepţie

Producătorii de la Play N Go au reuşit să ofere o interfaţă pe cât de simplă pe atât de distractivă acestor sloturi online. Cel puţin în ceea ce priveşte grafica şi coloana sonoră, acestea sunt de neînlocuit. Astfel, deşi jocul pare plin de personaje animate mici şi aparent neînsemnate, efectele sonore şi întregul fundal induc extrem de bine atmosfera de carnaval de fiesta, cum ar spune mexicanii. Pe de altă parte, având în vedere numele acestui joc, ce te duce cu gândul la moarte, atmosfera de fiesta poate părea puţin cam ciudată. Judecând însă după tradiţia mexicană, vom vedea că avem în faţă unul dintre cele mai bine realizate sloturi online. Simbolurile sunt de asemenea inspirate, judecând după scheletele în costum de mariachi, scatter-ii sub formă de cărţi dejoc având numerotate cranii sau bonusul pentru runde gratuite, care vin, aţi ghicit, tot sub formă de cranii, însoţite de nişte candele intens colorate. Nu în ultimul rând, tradiţionalele cărţi de joc de la 10 la As de pe sloturi online sunt marcate cu simboluri dintre cele mai sugestive, mergând de la clasicele chitare şi până la trandafiri sângerii, care te duc cu gândul la o atmosferă de sărbătoare şi, totodată, destul de sălbatică.

Din acest punct, jocul este destul de simplu. Astfel, după ce aţi selectat miza, ce poate ajunge până la 100 de puncte, puteţi apăsa butonul de start. Simbolurile Scatter îţi vor aduce până la zece runde gratuite, iar craniile colorate îţi pot aduce, de asemenea, între una şi trei runde gratuite.