verificare cont Slotv

Verificare cont SlotV casino – cum parcurgi procesul de validare SlotV

Deși etapa de verificare a unui cont de casino este una meticuloasă, trebuie să știți faptul că tocmai aceasta este cea care vă apără de eventuale fraude atât pe voi, cât și pe casinourile în cauză. Tocmai din acest motiv, este extrem de important să faceți această verificare SlotV casino, pentru a putea fi înregistrați în baza de date.

Astfel, voi să vă puteți distra în voie, câștigând premii și nenumărate bonusuri! Pentru a parcurge toți pașii în mod corect, un ghid de verificare SlotV casino este absolut necesar, astfel încât să bifăm toate condițiile spre a obține validare cont SlotV casino. Dar să începem cu începutul…

Bonus de bun venit

150% până la 2.000 RON + 50 rotiri gratuite

Cum se obține o verificare cont SlotV casino?

Nimic ieșit din comun. Tot ce trebuie să faceți este să vă creați un cont. Pentru a deschide cont nou SlotV, accesați oferta de la SlotV pornind de la bonusul afișat mai sus.

Intrați la secțiunea ”Creare cont”, aflată în colțul din dreapta sus a paginii web. De acolo, urmați pașii înregistrării contului. Nu este nimic complicat, iar pe măsură ce avansați, vă vor fi cerute câteva informații personale pe care este musai să le înregistrați. Trebuie să știți că datele cu caracter personal sunt strict confidențiale. Acestea nu se vor divulga niciodată, procesul pe care îl desfășoară casinourile fiind unul 100% legal. Datele cu caracter personal sunt necesare doar pentru a vă oferi siguranță în timpul jocului.
Desigur, va fi necesară alegera unui nume de utilizator și a unei parole.

Pentru început, este bine să cunoașteți faptul că puteți obține un singur cont înregistrat sub numele vostru. Nu sunt posibile deschiderea și, drept urmare, nici procesul de verificare cont SlotV dacă încercați să dețineți mai multe conturi. În momentul încercării deschiderii unui alt cont sub aceleași date personale, riscați închiderea tuturor conturilor și pierderea tuturor pariurilor!

Ce este etapa de verificare SlotV casino?

În această etapă, contul pe care doriți să-l deschideți va fi verificat de către echipa SlotV. Aceștia nu doresc sub nicio formă să vă creeze neplăceri, acest pas fiind ultimul până când veți fi gata de a gusta din aromele câștigurilor! În plus, procedura vă este dedicată întru totul, această verificare cont SlotV fiind necesară pentru ca voi să puteți intra în posesia premiilor fără să fiți victimele unei fraude.

Ce se întâmplă în etapa de verificare SlotV casino? Simplu. Voi vă creați un cont, pentru care vor fi necesare niște documente. Unde le încărcați? La secțiunea ”Profil”. Fără încărcarea documentelor, acțiunea de verificare a contului nu va putea fi demarată.

Pentru verificarea contului, vor fi necesare: o fotografie clară a unui act de identitate (buletin, pașaport, permis de conducere), astfel încât toate datele să fie vizibile. Dacă legați contul vostru de un card bancar, atunci vor fi necesare fotografii față/verso cu acesta.

Trebuie să luați la cunoștință faptul că, în momentul fotografierii cardului bancar, singurele informații care pot fi vizibile sunt: numele titularului și primele șase și ultimele patru cifre de pe acesta. Restul informațiilor trebuie ascunse. În momentul fotografierii părții de pe verso a cardului, singurul aspect vizibil trebuie să fie semnătura dumneavoastră, fără contul CVV.

Dacă este necesar, vi se vor cere câteva documente în plus, doar pentru ca instittuția să se asigure că identitatea dumneavoastră este una reală și nu se încearcă o tentativă de fraudă.

După încărcarea documentelor la secțiunea ”Profil”, se va efectua acțiunea de verificare SlotV casino, care durează o zi. După ce această acțiune este terminată, veți primi o notificare care vă va anunța că verificarea a fost terminată, prin e-mail. Nu vă rămâne decât să confirmați, în termen de 30 de zile, autenticitatea datelor furnizate de dumneavoastră!

Cât durează etapa de verificare cont SlotV casino?

De obicei, etapa de validare cont SlotV casino durează doar 24 de ore. Totuși, există cazuri excepționale în care pot fi cerute date opționale, pentru siguranța voastră, după cum afirmam mai sus.

De asemenea, echipa Slotv vă stă la dispoziție cu chat live, ajutor pe Telegram sau Facebook, pentru orice nelămurire!

În mod evident, această etapă de validare cont SlotV casino depinde și de dumneavoastră. Ne referim aici la rapiditatea cu care încărcați documentele la secțiunea ”Profil”, pentru ca acestea să poată fi date spre verificare SlotV casino.

Îmi pot fi refuzate documentele în etapa de verificare Slotv Casino?

În etapa de verificare SlotV casino, vă pot fi cerute documente extra, pentru siguranța voastră. Totuși, dacă fotografiile cu actul de identintate, respectiv cardul bancar, nu îndeplindesc cerințele necesare, acestea vor fi reîncărcate la secțiunea ”Profil”, la cerere. Aici poate fi vorba însă doar despre claritatea pozelor, un indice important în acțiunea de validare cont SlotV casino.

În urma etapei de validare cont SlotV casino, contul meu poate fi închis?

Contul unui client poate fi închis în cazuri excepționale. Evident este faptul că, dacă în urma procesului de verificare SlotV casino și în urma etapei de validare cont SlotV casino se constată că ați fost implicat/ă în:

  • înșelăciune (inclusiv prin numărarea cărților sau exploatarea unui joc sau a unei erori a jocului); și / sau
  • coluziunea cu alte persoane sau denaturarea desfășurării normale a jocului în orice mod (inclusiv prin colaborarea în scopul exploatării unui joc sau a unei defecțiuni a jocului, folosind „roboți” sau software similar sau manipularea programelor software); și / sau
  • comportament fraudulos sau activitate infracțională (inclusiv spălare de bani sau fraudă cu carduri de credit); și / sau
  • încălcarea intenționată a acestor Termeni și Condiții pe durata utilizării Site-ului sau participării la jocuri, atunci se poate efectua o anchetă și restricționa contul dvs. în așteptarea rezultatului (inclusiv orice solicitare de retragere care se află în așteptare). De asemenea, se poate închide contul în oricare dintre următoarele circumstanțe:
  • nu treceți de controlul sau de verificarea sursei fondurilor într-un mod rezonabil și satisfăcător pentru SlotV;
  • echipa crede în mod rezonabil că sunteți minor; sau
  • ați furnizat informații false sau înșelătoare.

Concluzie

Așadar, în condițiile prezentate mai sus, indiferent de statusul în care vă aflați, fie că sunteți în procesul de verificare SlotV casino sau validare cont SlotV casino, se rezervă dreptul de a vă închide contul!

Bonus de bun venit

150% până la 2.000 RON + 50 rotiri gratuite